ביטוח רכב – מדוע חשוב להשוות מחירים כל שנה

כל שנה, כשמסתיים הביטוח של הרכב, עלינו לרכוש פוליסה חדשה של ביטוח רכב. זה נכון לגבי ביטוח חובה, מקיף וצד ג'. להבדיל מפוליסות ביטוח אחרות, כמו למשל ביטוח בריאות או ביטוח חיים, הרי שפוליסת רכב היא מוגבלת בזמן, ויש לחדש אותה מדי שנה אם אנחנו רוצים ליהנות ממנה וכמובן אם אנחנו רוצים לנהוג ברכב באופן חוקי (במקרה של ביטוח חובה).

ישנם בעלי רכבים שרוכשים ביטוח רכב על אוטומט בחברה בה הם רכשו בשנים הקודמות. כלומר, אם אחרי רכישת הרכב הם רכשו פוליסה אצל חברה מסוימת, אזי שהם יעדיפו לרכוש שוב ושוב אצל אותה חברה מאשר לבדוק את השוק ולראות אם יש הצעות אחרות, משתלמות יותר.

זו גישה לא נכונה ולא משתלמת מבחינה כלכלית. בשביל ליהנות מפוליסת ביטוח רכב אופטימאלית מדי שנה וכמובן בשביל ליהנות מהמחיר הטוב ביותר, מוטב להשקיע זמן ולעשות השוואת מחירים בין החברות השונות, לקראת סוף כל שנת ביטוח, וכך ייתכן מאוד שנוכל לחסוך הרבה מאוד כסף וליהנות מתנאים טובים יותר.

למה משתלם להשוות מחירים כל שנה?

ישנן שלוש סיבות מדוע משתלם להשוות מחירי ביטוח רכב כל שנה ולא להסתמך על החברה ממנה רכשנו פוליסה בשנה הקודמת:

סיבה ראשונה – מאוד ייתכן שחברות אחרות הורידו מחירים או מציעות תנאים אטרקטיביים יותר מההצעות שקיבלנו מהן בעבר. בפרט זה נכון, אם מעולם לא עשינו השוואת מחירים או אם לא בדקנו במשך שנים ארוכות מה הן מציעות לנו.

סיבה שנייה – מאוד ייתכן שהחברה בה רכשנו פוליסת ביטוח רכב, הפכה להיות יקרה יותר. זה קורה בעיקר בגלל אקטואריה של חברות הביטוח וחישובים והחלטות לגבי הסיכנוים שהן מוכנות לקחת.

סיבה שלישית – השוק משתנה, חברות נכנסות, ישנם תנאים חדשים של כיסויים והרחבות של פוליסות והתנאים הם אחרים. ישנם הרבה מאוד דברים שיכולים להשפיע ולגרום לכך שאנחנו נוכל לשלם מחירים זולים יותר מאלו ששילמנו בעבר.

חשוב לציין עוד נקודה, לא רק הפוליסות אלא גם התנאים והצרכים שלנו השתנו. מעבר לכך, שגם מצב הרכב איננו דומה למה שהיה בעבר. לכן אנחנו יכולים להיות בטוחים שנצטרך פוליסה אחרת מזו שרכשנו בשנים קודמות.

איך חברת Wobi יכולה לעזור לנו

אחת הסיבות בגללן אנשים ממעטים לעשות השוואת מחירים היא שאנשים לא מעוניינים להשקיע בכך זמן ומאמץ. לשמחתנו, יש לנו את מנוע השוואת מחירים של חברת Wobi שבא לעזור לנו.

דרך חברת Wobi נוכל לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, נוכל להשוות ביניהן ולהחליט איזו מבין ההצעות הכי משתלמת עבורנו. מעבר לכך, אנחנו גם נוכל ללמוד יותר על ביטוח רכב, על התנאים והכיסויים השונים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים