ביטוח מקיף לרכב – למה זה הרכיב החשוב ביותר בביטוח רכב

ביטוח רכב, כולל בתוכו שלושה רכיבים. ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. בעוד שהרכיב הראשון המדינה מחייבת כל בעל רכב לרכוש, אזי שני הרכיבים האחרים הם רשות, ואף בעל רכב לא מחויב לרכוש אותם. יחד עם זאת, מעטים יעדיפו לוותר עליהם, בפרט על ביטוח מקיף.

ביטוח מקיף לרכב, במובנים מסוימים, הוא הרכיב המרכזי של ביטוח רכב מבחינת הבעלים והנהגים המשתמשים בו. הוא נחשב לרכיב המרכזי, הן בגלל סוג, היקף ואיכות הכיסויים שהוא כולל וכן בזכות העובדה שהשימוש בו הוא יחסית שכיח. בוודאי בפרט לרכיבים אחרים. ההבדל בין הרכיבים השונים , בא לידי ביטוי גם בעובדה שהצורך בביטוח מקיף לא תלוי רק בבעל הרכב או בנהג, בעוד שבשני הרכיבים האחרים, השימוש תלוי באיכות הנהיגה שלהם ויש להם הרבה יותר השפעה על כך.

ביטוח מקיף לרכב מכיל כיסויים המתייחסים למצב הרכב במקרה של גניבה, פריצה, חבלה, שריפה, נזק לאחד מרכיבי הרכב או המערכות המותקנות בו. למשל, אם הפנס של הרכב נפגע, אזי שבזכות ביטוח מקיף יוכל בעל הרכב לקבל החזר כספי על התיקון שלו. כך גם במקרים של רכיבים אחרים. הביטוח גם מתייחס למקרים בהם יש צורך להזמין שירותי דרך וגרר.

למה חשוב להשקיע בפוליסת ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף לרכב הוא רכיב משמעותי לא רק בגלל העובדה שהוא כולל בתוכו כיסויים רבים שיכולים לספק מענה במקרה של תאונות, חבלות או כל דבר אחר, אלא גם בגלל שהוא מציע לנו פתרונות המאפשרים לנו להמשיך ולהשתמש ברכב בצורה סדירה, אם חס וחלילה קורה משהו לרכב.

במקום שאנחנו נידרש לשלם את ההוצאות השונות הרלוונטיות מכיסנו, אזי שפוליסת הביטוח מאפשרת לנו לקבל החזרים כספיים, דבר שיאפשר לנו גם לטפל ברכב וגם להמשיך להשתמש בו. יתרה מזו, זה גם יאפשר לנו לשמור על ערכו או לפחות למנוע ירידת ערך גדולה, דבר שעלול לפגוע ביכולת שלנו למכור ולרכוש רכב חלופי בעתיד.

הפוליסה גם מציעה לנו אפשרויות שיכולות לשרת אותנו לתקופה קצרה, אם הרכב יהיה מושבת. לדוגמא רכב חלופי במידה והרכב נמצא בתיקון במשך זמן רב, אם הוא נגנב או שהלך טוטאל לוס. כך אנחנו נהנים מפיתרון זמני שיכול לשרת אותנו, במקום שנצטרך לחפש פתרונות בעצמנו.

לא רק אצל חברת ביטוח

ביטוח מקיף לרכב ניתן לעשות היום לא רק דרך חברות ביטוח אלא גם דרך גופי עסקים אחרים. למשל, אנחנו יכולים לרכוש פוליסה דרך חברת אשראי. זה תהליך נוח, זמין ופשוט, אשר ניתן לבצע ברגע בו אנחנו רוכשים רכב חדש או כשאנחנו מבקשים לחדש פוליסה.

היתרון הוא, החברה מציעה לנו כיסויים בתנאים אופטימאליים והרבה פעמים היא גם מספקת לנו פתרונות יצירתיים שחברת הביטוח לא מכירה או לא מוכנה לספק.

רכב

רכב
לפרסום כתבה, השאירו פרטים