ביטוח לעסקים – מדוע חשוב להשקיע בכך

אנשים רבים אשר פותחים עסק משלהם, עושים זאת מתוך רצון להגשים חלום, ייעוד ומטרה מסוימת. הם שואפים לעבוד במקצוע שהם אוהבים, להיות "הבוסים" של עצמם, ולפרנס את משפחתם מבלי להיות תלויים בחסדיהם של מעסיקים כאלה ואחרים.

על מנת להבטיח שזה יקרה לאורך זמן, בצורה בטוחה, נכונה ושקולה, אזי שעליהם לבצע פעולות שונות ולהשתמש באמצעים וכלים שונים שעומדים לרשותם. בין היתר, הם צריכים להבטיח שתהיה להם יכולת לעמוד ולקיים את העסק, גם במקרים שהם נתקלים בבעיות, סכנות ואיומים, גם במקרים שהם מוצאים את עצמם מתמודדים עם הוצאות כלכליות משמעותיות מסיבות שונות, בין היתר כאלה הקשורות לנסיבות חיצוניות.

אחד הדברים שיכולים להבטיח זאת הוא ביטוח לעסקים. זו פוליסה שכל בעל עסק, בכל תחום, צריך לרכוש, גם אם מדובר בעסק קטן עם מחזור מכירות מצומצם. הסיכון עלול להיות מאוד גבוה, אם יחליט בעל העסק לחסוך כאן ולא לרכוש פוליסת ביטוח לעסק.

לפני שנסביר מה זה ביטוח לעסקים ומה הוא כולל, חשוב להבהיר, שכל בעל עסק יכול למצוא את הפוליסה הרלוונטית עבורו עם המרכיבים הנדרשים לתחום עיסוקו ולצרכים ספציפיים להם הוא נדרש. לכן חשוב לא רק לרכוש פוליסת ביטוח אלא גם לבחון שהיא אכן מותאמת באופן ייחודי לבית עסק.

מה זה ביטוח לעסקים ומה הוא כולל?

ביטוח לעסקים מציע שורה ארוכה של כיסויים שנועד להקל על בעל בית העסק, אם חס וחלילה קורים דברים מסוימים שיחייבו אותו לבצע הוצאות כספיות משמעותיות. במקום שהוא יצטרך לשלם מכיסו או להוציא כסף מחשבון העסק לשם כך, הרי שהוא יוכל לממש את הפוליסה ולהיעזר בחברת הביטוח לשם כך.

פוליסה זו מיועדת לבעלי עסקים המחזיקים ברשותם, חנויות, משרדים, מסעדות, בתי קפה ובתי עסק אחרים. כמו כן, היא מיועדת לבעלי מקצועות חופשיים שעובדים באופן ישיר מול לקוחות בתחומים שונים, והיא כוללת את כל הרבדים הקשורים לאופי פעילות העסק בצורות שונות.

מה כוללת הפוליסה?

ביטוח מבנה ותכולה – כל נזק שנגרם למבנה ולתכולה שלו, כולל נזקים שעלולים להיגרם למבנים או רכוש של אחרים, כתוצאה מפעילות בית העסק או נזק הקיים בנכס השייך לו.

ביטוח אחריות מקצועית – חלק זה מתייחס למקרים של תביעות לקוחות כנגד בעל העסק כתוצאה מרשלנות מקצועית. אפשר גם לרכוש ביטוח צד ג', אם נגרם נזק לאנשים כתוצאה מפעילות העסק, גם אם לא היו לקוחותיו ולא פעלו מולו באופן ישיר.

חובות מעבידים – כל מה שקשור לחובות כלפי עובדים וגורמים אחרים.

כיסוי מערכות מחשב – פוליסות ביטוח לעסקים כוללות היום גם התייחסות לכיסוי של מערכות ממוחשבות, פריצות והתקפות סייבר.

לפני שניגשים לעשות ביטוח לעסקים, יש צורך לבדוק היטב מה המאפיינים והצרכים של בית העסק, ובאילו סכומים יהיה נכון לבטח אותו.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים