צ'רי טיגו 7 פרו – SUV קומפקטי וחדשני

רכב הפנאי טיגו 7 פרו הוא ה-SUV הקומפקטי בהיצע הדגמים של צ'רי, ענקית הרכב הסינית, אשר ממשיכה לבסס את מעמדה כאחת מהיצואניות הבולטות ביותר בתעשיית המכוניות של הרפובליקה העממית. לראייה, סך המכירות העולמי של המותג בשנת 2022 חצה לראשונה את רף מיליון היחידות, עם עלייה מטאורית של קרוב ל-70% בנתוני הייצוא.

טיגו 7 פרו הינו SUV בגודל בינוני המשלב בין עיצוב חיצוני אלגנטי, תא נוסעים מהודר, מנוע חזק ומערכות בטיחות מתקדמות – במטרה להעניק לנהג ושאר היושבים בו חווית נסיעה מהנה, נוחה ובטוחה.

מהחזית ועד לאחוריים, עיצובו החיצוני של הטיגו 7 פרו הוא עדות לרצון והמחויבות של צ'רי ליצירת רכבים עם דגש רב על סטייל, ביצועים ושימושיות יומיומית.

 

עיצוב חיצוני אתלטי ושרירי

מבחוץ ניתן להבחין בעיצוב שרירי, בעל פרופיל זורם וקווי מרכב מפוסלים, המקנים לו מראה אתלטי ודינמי. חלקו הקדמי מתהדר בשבכה בולטת ואגרסיבית, דמוית רשת יהלומים, ה-Galaxy Sunshine של צ'רי.

הצללית מאופיינת בקווי מתאר מודגשים ובתי גלגלים תפוחים, המאכלסים חישוקי סגסוגת מרשימים בקוטר 18". המראה הזורם ממשיך גם בחלקו האחורי של הטיגו 7 פרו, עם חתימת אור ייחודית וספורטיבית, פגוש מעוצב ושני פתחי יציאה למפלט. השילוב של כל האלמנטים הללו, משווה לו הופעה קשוחה ונוכחות מוצקה, כיאה להגדרתו של צ'רי טיגו 7 פרו –SUV  קומפקטי וחדשני.

 

עיצוב פנימי נוח, יוקרתי ועם כל החידושים הטכנולוגיים

תא הנוסעים מציע מרווח טוב ליושביו ומשדר ניחוח יוקרתי, הודות לשילובם של חומרים איכותיים ונעימים למגע, אבזור עשיר וטכנולוגיה עכשווית. רשימת הציוד התקני ארוכה למדי כבר בגרסת הכניסה COMFORT, וכוללת בין היתר, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10" (המאפשרת שיקוף של הטלפון הנייד), לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3", בקרת אקלים, גג שמש פנורמי, מושבי עור סינטטי, כיוונון חשמלי למושב הנהג, מצלמה וחיישני חנייה אחוריים, מפתח חכם והנעה מרחוק. הגרסה הבכירה NOBLE מוסיפה על כך פריטים כגון מצלמות היקפיות, כיוונון חשמלי גם למושב הנוסע הקדמי, משטח טעינה אלחוטי, דלת תא מטען חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, תפעול קולי של מערכת המולטימדיה ועוד.

 

טיגו 7 – בעל מערכות הבטיחות המתקדמות ביותק

גם לנושא הבטיחות ניתן דגש רב על ידי מהנדסי החברה, כך של-SUV הקומפקטי של צ'רי יש הרבה להציע בתחום, והוא מצויד במגוון מערכות עזר לשמירה על בטיחות הנוסעים ולמניעת תאונות. היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל כסטנדרט מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורכב דו-גלגלי, בקרה אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת עזר לזחילה בפקקים. בנוסף על כך, יש 6 כריות אוויר, ניטור שטחים מתים ומערכת התראה על תנועה מאחור ומעבר של רכב חולף בפתיחת דלת. ברמת הגימור NOBLE מצטרף לכך גם עמעום אורות אוטומטי.

 

אחסון ענק

תא המטען מציע נפח נדיב כמקובל בסגמנט, עם נתון מכובד של 475 ליטרים. הודות למפתן רחב ידיים ורצפה שטוחה (מתחתיה ניתן למצוא מספר תאי אחסון חבויים וגלגל חלופי), מתקבל תא שימושי למדי, המקל על פעולות טעינה ופריקה של ציוד.

 

השקט שלפני הסערה

מתחת למכסה המנוע נמצא ליבו הפועם של הטיגו 7 פרו – יחידת הנעה מודרנית המספקת רמת ביצועים נאה למדי ביחס לקטגוריה – מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם מגדש טורבו, המפיק 186 כוחות סוס ו-28 קג"מ, בשידוך לתיבת אוטומטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים. נתונים אלה מתורגמים בפועל להאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.28 שניות בלבד.

 

לסיכום,

הטיגו 7 פרו של צ'רי הוא SUV משפחתי-קומפקטי, המשלב הופעה חיצונית מושכת, תא נוסעים עשיר באבזור ונעים לשהייה, תא מטען גדול ומרווח, שלל מערכות בטיחות מתקדמות וביצועים טובים של מנוע הטורבו שברשותו. כל אלה הופכים אותו לחבילה מעניינת ואטרקטיבית כרכב פנאי שימושי למשפחה – בוודאי אם מכניסים למשוואה גם את תג המחיר התחרותי שלו, והעובדה שהוא נהנה מאחריות יצרן ל-5 שנים.

לצפייה בכל דגמי צ'רי ותיאום נסיעת מבחן : https://cheryisrael.co.il/

לפרסום כתבה, השאירו פרטים