על הון ואפשרויות מימון – כך תרכשו רכב חדש גם אם אין ברשותכם את הסכום הנדרש

אם אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש, אתם צריכים לקחת בחשבון שאתם גם צריכים גם את סכום הכסף הנדרש להשלמת הרכישה.
יש לקחת בחשבון כי רכישה של רכב חדש ומתקדם יכולה גם להגיע להוצאה של מאות אלפי שקלים – סכום מכובד, שלא כל אחד מחזיק ברשותו וגם אלו שכן, יחשבו פעמיים אם הם מעוניינים להוציא את כולו על רכב.
מהסיבה הזאת כדאי לבדוק גם את הנושא של מימון לרכב ולהלן מספר דברים שחשוב שתדעו לגבי אפשריות מימון לרכב:

 

אם יש לכם את הכסף – תוכלו להשתמש בו

אם יש לכם את סכום הכסף אשר נדרש לרכישת הרכב, ואתם יכולים להוציא אותו מבלי להרגיש לחץ, זאת כמובן הדרך הנכונה וההעדיפה ביותר לרכישה.
ברגע שתעשו שימוש במקור מימון עצמאי, תוכלו להיות רגועים בידיעה, שזה לא ידרוש ממכם הוצאה כספית נוספת. כאמור, אם יש לכם סכום כסף זמין, כדאי להשתמש בו – ובמקרים מסוימים, גם אם זה אומר שתתבקשו להתפשר ולקנות רכב בעלות נמוכה יותר ממה שאולי תכננתם בתחילה.

מימון בנקאי או חוץ בנקאי

אם אין לכם את סכום הכסף הנדרש, הפעולה הבאה בה תוכלו לנקוט היא פנייה לבנק לצורך קבלת הלוואה. הבנקים מציעים במקרים רבים הלוואות ייעודיות לרכישת רכב ובחלק מהמקרים, תוכלו לקבל תנאי מימון נוחים.
יחד עם זאת, חשוב לבדוק את תנאי ההלוואה, מכיוון שבמקרים מסוימים, אתם יכולים למצוא את עצמכם נדרשים לשעבד את הרכב בתור ערבות לקבלת החזרי ההלוואה – ולא בטוח שתהיו מעוניינים לבצע את הצעד הזה.
אפשרות נוספת היא לפנות ולקבל מימון חוץ בנקאי – יש לא מעט גופים פיננסיים אשר מציעים הלוואות למטרות שונות ובתוך כך גם למימון רכב.
בין הגופים החוץ בנקאיים אשר מציעים אפשרות לקבל הלוואות ניתן לציין את חברות הביטוח ואת חברות האשראי – כאשר, כדאי לבדוק מהם תנאי ההלוואה המוצעים על ידי כל אחד מאותם הגופים – בחינה מעמיקה, תאפשר לבחור בסופו של דבר את התנאים הטובים והמתאימים ביותר.

 

מימון באמצעות יבואני רכב או חברות ליסינג

מי שמחפש לעשות לעצמו את החיים קלים, ישמח לדעת שגם יבואני רכבים וחברות ליסינג שונות מציעות אפשרויות למימון רכב – ובחלק מהמקרים גם בשיעור של עד 100 אחוזים.
למעשה, קבלת השירות דרך חברות הללו, תאפשר לדעת שיש לכם כתובת אחת אשר תדאג עבורכם לכול הדברים הקשורים להליך רכישת הרכב.
כמובן, שנוחות יכולה לעלות ביוקר ומהסיבה הזאת, ההמלצה היא לבדוק בצורה מעמיקה את תנאי ההלוואה אשר מוצעים על ידי היבואנים או חברות הליסינג – יש לקחת בחשבון, שאתם צריכים להחזיר בסופו של דבר את אותו הכסף ולכן, עליכם לוודא שלא תתבקשו להחזיר סכום הגבוה משמעותית מהסכום אותו קיבלתם תחילה.

אפשרויות לשירותי ליסינג

אם בסופו של דבר תגלו שמימון זאת לא אפשרות אשר באה בחשבון או שאתם לא מוכנים להשקיע את סכום הכסף הנדרש לרכישת רכב חדש. ובאותה העת, לא תרצו לוותר על האפשרות ליהנות מרכב חדש, תמיד תוכלו לבדוק בצורה מעמיקה גם את האפשרות לשירותי ליסינג.
בעסקה שכזאת, כל שתדרשו לעשות זה לשלם סכום כסף קטן בשלב הראשון (סוג של מקדמה), בשלב הבא, לשלם סכום כסף חודשי קבוע, לאורך כל העסקה. בסיום תקופת העסקה תוכלו להשלים את הרכישה על ידי הוספת סכום כסף יחסי – אשר יקבע כבר בהליך חתימת העסקה.
דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לכם לקבל בסופו של דבר את ההחלטה הטובה ביותר בדרך לרכב חדש.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים